Целувката е езикът на Света ! Искаш ли да си поговорим?

Оbichham m0mentite kogat0 s nai-d0bratta mi priqtelka se puka me 0t smqxh bez nikakva prichhina xDD !! Kremena Todorovaa ;**

Свързани фрази

“Miki.. aku tengok kau ni makin hari makin menjadi-jadi perangai kau ni.. Rentikanlah perangai tak ‘semenggah’ kau tu.. aku risau kau tau tak..?”, ujar Zuliza pada suatu hari pada Miki kerana dia semakin tidak bersetuju dengan cara sahabatnya itu ‘bergurau’. “Alah.. apa yang kau nak risaukan..? Bukannya aku pergi merompak diorang ke, belasah diorang ke, takde kan..?”, Miki membalas dengan bersahaja. Langsung tidak menyedari yang perbuatannya itu adalah tidak bermoral. Padanya, segala apa yang dibuatnya adalah sangat menyeronokkan. Geli hatinya pabila melihat orang yang disakatnya itu lintang-pukang melarikan diri malah ada yang sampai terlanggar dinding bilik asrama kerana ketakutan melihat ‘hantu’ samaran Miki. Salah seorang dari mangsa-mangsanya ialah Zetty. Miki cukup sukakan perwatakan Zetty yang agak senyap dan cepat melatah itu. Sebab itulah pada setiap hujung minggu, ada saja taktik yang digunakannya terhadap Zetty bertujuan untuk menakut-nakutkan gadis itu. Nike Air Max TN3 purple sale [url=http://www.pactolus.co.uk/Brand.asp?Maxsale=1272]Nike Air Max TN3 purple sale[/url]

Какво харесваш?

Не забравяй да харесаш твоята фраза!

Нови фрази